Winston Churchil schreef :
'If you will not fight for the right when you can easily win without bloodshed; if you will not fight when your victory will be sure and not too costly; you may come to the moment when you will have to fight with all the odds against you and only a small chance of survival. There may even be a worse case: you may have to fight when there is no hope of victory, because it is better to perish than to live as slaves.'

Als je niet bereid bent te vechten voor het juiste/het recht wanneer je makkelijk kunt winnen zonder bloedvergieten; als je niet bereid bent te vechten wanneer de overwinning zeker is en niet kostelijk; dan kan je tot op het moment komen dat je toch zal moeten vechten met alle kansen tegen je, en er slechts een kleine kans op overleven bestaat. Het kan zelfs zover komen dat je zal moeten vechten wanneer er geen hoop meer is op overwinning omdat het beter is te sterven en vergaan dan te leven als slaven."

29 april 2016

Opnieuw geblokkeerd door Facebook. Hoog tijd voor een nieuw medium.

Ja beste lezers,
Ik werd geblokkeerd door Facebook voor de volgende 7 dagen omdat ik een artikeltje plaatste op 23 maart 2016  met daarin verschillende foto's van Dijab Abu Jajah zoals die enige tijd geleden op het internet en in de kranten verschenen. 
Eén foto daarvan werd door Facebook verwijderd, en is ook de reden van de blokkering van mijn pagina. 
In hun bericht aan mij dreigen ze ook met definitieve sluiting van mijn account bij herhaling.  
Iedereen die op Facebook rondneust weet dat er een massa Facebook haatsites met foto's en filmpjes uit het Midden Oosten tot Brussel, Parijs enz bestaan waar veel meer dan één haatbaard op te zien is.  
Hier de screenshots van de blokkering en verwittiging die ik ontving van FB, zonder verdere uitleg waarom ik die bewuste foto niet had mogen plaatsen. Ook de link naar het betreffende artikel op Nageltjes.be waar alle foto's zonder censuur (voorlopig nog) te zien zijn. Volgens welk criterium van de richtlijnen werd beslist dat deze foto er niet mocht staan? Daar hebben we weer het raden naar. 

En iedereen , zelfs de poco's lopen schande te spreken van de censuur die Erdogan toepast of oplegt, terwijl ondertussen in een vrij land kruipend veel erger plaats vindt: censuur door om het even wie die van Facebookbaas of zijn plaatsvervanger te veel macht heeft gekregen. Ik durf te denken dat de man of vrouw aan de censuurknop een moslim is , of door moslims gestuurd is. Voorwaar een bewijs van de langere arm van de moslims die veel meer mogen, en de voortschrijdende dodelijke islamisering.
Zuckerberg van Joodse komaf kan beter dringend eens nagaan en de keuze maken wie zijn vrienden zijn en wie zijn vijanden in onze ooit zo brave, vreedzame; welvarende wereld. 

En nee, ze hebben mijn nooit wat gevraagd.

Zie artikels op : http://agriffon.blogspot.be/2016/03/abu-jajah-tv-de-nieuwe-moslimzender.html 
                     en: http://nageltjes.be/wp/?p=21632

Geen opmerkingen: